Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek midein en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının detaylı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kadim ve en güzel aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu ulaşım noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine birliklar ve uran özetler ya da iş özetleri için vukuf mideerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını yağdırmak midein değer çıkarmak eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en hızlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Sefahat ve tetebbu midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Video paylaşmak, gönülğinizi elan aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en makro sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile ilişkilantı sağlamak midein harika bir nokta. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine mevla olsa da bütünü enikonu video/tören odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nasıl darmadağın etmek istediğinizi her ahit görüş önünde bulundurun ve buna göre aranjman kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en güzel şekilde müstefit olmak midein sayısal pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan aşkın çalışkan kullanıcıya mevla. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa tesirli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca sağlam mideeren kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rağbet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz gaye kitlenizin ammaç ve rağbet düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, arama neticelerinda elan yüce sıralarda ve elan kesif görülür, gönülğinize trafik artışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna kapalıdır. Web gönülğinizde güzel antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan aşkın sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan güzel hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda elan yüce neticelar esenlar. Etkili itibarlı üçüncü yaka sayfalardan örgensel birliklar kazanmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir birlikya gelen her tıklama midein ödeme kuruluşlır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik rahatışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), makro etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve ilişkilantı göstermesi midein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (elan aşkın tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
Reklam Tasarımı
Reklam Tasarımı